Uncategorized

Դասարանաան աշխատանք

1. Տրված մակբայները բաժանի՛ր իմաստային չորս խմբերի:

Դեմ առ դեմ առավոտյան-տեղ,

շատ-շատ-չափ,

քիչ-չափ,

երեկ-ժամանակ,

արգ-ձև,

բարեկամաբար-ձև,

օրեցօր-ժամանակ,

կիսով չափ-չափ,

նախօրոք-ժամանակ,

լրջորեն-ձև,

ամենուր-տեղ,

տեղ-տեղ-տեղ:

Ժամանակի, տեղի, ձև, չափ․

2. Տրված բառերը բաժանի՛ր տասը խոսքի մասերի՝  գոյական, ածական, թվական, դերանուն, բայ, մակբայ, կապ, շաղկապ, ձայնարկություն, վերաբերական բառեր:

Կառուցել-բայ,

իսկ-շաղկապ,

երեքական-թվական,

ես-դերանուն

արագ-մակբայ,

հավանաբար-վերաբերական,

շենք-,

օ՜ֆ-ձայնարկություն,

ոչ ոք-դերանուն,

զրուցել-բայ,

շինարարական-ածական,

հանելուկ-գոյական,

բոլորը-դերանուն,

երրորդ-թվական,

տեղ-տեղ-մակբայ,

մասին-,

և-շաղկապ,

փայտաշեն-,

առավոտյան-,

որովհետև-,

գուցե-,

տաղավար-գոյական,

ո՛չ-վերաբերական,

խառնել-բայ,

ջա՜ն-վերաբերական բառ,

երեք հարյուր երեսուներկու-թվական,

մեջ-կապ,

հոյակապ-ածական,

բացի-,

հեյ-հե՜յ-:

3. Նախորդ վարժության բառերը բաժանի՛ր երկու խմբի՝

ա) որևէ հարցի պատասխանող բառեր,

բ) բառեր, որոնք հարցի չեն պատասխանում:

Ստացածդ խմբերից յուրաքանչյուրում ո՞ր խոսքի մասերը հավաքվեցին:

4. Գրի՛ր տրված բառերի ուղիղ ձևերը և դրանք երկու խմբի բաժանի՛ր:

Մածունը, հրամանի, հրամաններ, ալիքով, ծովեր, ծովով, ծովում, երկրից, գնացինք, գնացեք, գտեք, գտավ, կարդում, կարդա, տեսա, տեսեք, մարդիկ, մարդկանց, այգու, այգով:

5. Բառերի ընդգծված մասնիկներից ո՞րն է վերջավորություն և ո՞րը վերջածանց. վերջավորություն ունեցող և ածանցավոր բառերը խմբավորի՛ր:

Փական, գառան, ձկան,  լեռնային, արքային, ուսում,  պայուսակում,  կարդում, հոսանք, հասանք, մատանի, սարեցի, գրեցի, սարից, հյուսք, երևանցիք, գրքեր, հասներ, երկակի, կրակի:

Leave a comment