Uncategorized

Թարգմանություն Միշտ չէ, որ այսպես կլինի

Մի օր մի մարդ, քայլելով փողոցով, տեսավ մի ծերուկի, որը նստած էր ճանապարհի եզրին։

  • Ծերուկ, դու իմաստուն ես, ասա, այստեղ ես ծեր ու ուժեղ մարդ չեմ, բայց ոչ մի տեղ աշխատանք չեմ գտնում, տղաս բոմժ է, աղջիկս քայլում է, իսկ կինս տանը ոչինչ չի անում։ Ինչպե՞ս շտկեմ այն:

Ծերունին պատասխանում է.

  • Ձեր դռան վրա ցուցանակ կախեք և գրեք. «Միշտ չէ, որ այսպես կլինի»:

Որոշ ժամանակ անց որդին գնաց իր գործին, դուստրն ամուսնացավ և դարձավ լավ կին, և նա շատ գոհացավ իր հոգատար կնոջից, ինքն էլ լավ աշխատանք գտավ։ Մի օր, վարելով իր մեքենան, նա հանկարծ ճանապարհին հանդիպեց նույն ծերունուն։
-Դե, ծերուկ, դու դեռ նստե՞լ ես։ Եվ ինձ մոտ ամեն ինչ ստացվեց: Իսկ ի՞նչ խորհուրդ կտաք ինձ հիմա։

Ծերունին նայեց նրան և ասաց.

-Այդ ափսեն, մի հանիր

Մի օր մի մարդ, քայլելով փողոցում, տեսավ մի ծերուկի, որը նստած էր ճանապարհի եզրին։

  • Ծերուկ, դու իմաստուն ես, ասա, այստեղ ես ծեր ու ուժեղ մարդ չեմ, բայց ոչ մի տեղ աշխատանք չեմ գտնում, տղաս բոմժ է, աղջիկս քայլում է, իսկ կինս տանը ոչինչ չի անում։ Ինչպե՞ս շտկեմ այն:

Ծերունին պատասխանում է.

  • Ձեր դռան վրա ցուցանակ կախեք և գրեք. «Միշտ չէ, որ այսպես կլինի»:

Որոշ ժամանակ անց որդին գնաց իր գործին, դուստրն ամուսնացավ և դարձավ լավ կին, և նա շատ գոհացավ իր հոգատար կնոջից, ինքն էլ լավ աշխատանք գտավ։ Մի օր, վարելով իր մեքենան, նա հանկարծ ճանապարհին հանդիպեց նույն ծերունուն։
-Դե, ծերուկ, դու դեռ նստե՞լ ես։ Եվ ինձ մոտ ամեն ինչ ստացվեց: Իսկ ի՞նչ խորհուրդ կտաք ինձ հիմա։

Ծերունին նայեց նրան և ասաց.
-Այդ ափսեն, մի հանիր։

Uncategorized

Տնայի աշխատանք

Նոյեմբերի 22-26

  • Մերկասերմերի կառուցվածքը,

Մերկասերմերի կառուցվածքը

Սերմնավոր բույսերի շարքին են դասվում մերկասերմերը և ծածկասերմերը:

Մերկասերմերը բացառապես ցամաքային, մշտադալար, հազվադեպ տերևաթափ ծառեր են, թփեր կամ լիանաներ: Ունեն արմատներ, բուն, ցողուններ, և տերևներ, բազմանում և տարածվում են սերմերի միջոցով: Ի տարբերություն սպորների` սերմերն ունեն սննդանյութերի պաշար, իսկ ապագա բույսի սաղմը, որը գտնվում է սերմի ներսում, լավ պաշտպանված է արտաքին անբարենպաստ պայմաններից: Մերկասերմ բույսերի սերմերը բաց նստած են իգական կոների թեփուկների մակերևույթին:

Ժամանակակից մերկասերմերի մեծամասնությունը մշտադալար փշատերև տեսակներ են` ծառեր, հազվադեպ՝ թփեր: Տերևները փշանման կամ թեփուկանման են: Փշատերևայինների բնափայտի մեջ բացակայում են իսկական անոթները: Դա է պատճառը, որ ջուրը չի կարող շարժվել մեծ արագությամμ, ինչպես ծաղկավոր բույսերում: Ջրի գոլորշիացումը փոքր ացնելու համար տերևները վերածվել են փշերի:

Բոլոր փշատերևայինների մոտ առաջանում է խեժ: Խեժի անջատումն, անկասկած, օգտավետ է ծառի համար, քանի որ այն վերականգնում է բնի վնասված մասերը: 

1.Որ բույսերն են կոչվում մերկասերմ:

Մերկասերմերը բացառապես ցամաքային, մշտադալար, հազվադեպ տերևաթափ ծառեր են, թփեր կամ լիանաներ: Ունեն արմատներ, բուն, ցողուններ, և տերևներ, բազմանում և տարածվում են սերմերի միջոցով:

2.Մերկասերմ բույսերից որոնք են օգտագործվում բժշկության մեջ:

3. Ինչպես են բազմանում մերկասերմ բույսերը:

Կրթական

Տեղափոխվելով Մոզամբիկի արևելյան ափ, կծանոթանաք Պասկուալի՝«Սիրիր օվկիանոսները» կազմակերպության աշխատակիցի հետ, որը տեղի Գինջատա գյուղի բնակիչներին լողի և օվկիանոսների մասին դասեր է տալիս։ Այս վայրը հայտնի է հայտնի է ջրհեղեղներով և խեղդվողների քանակով: Տեղաբնակների համար օվկիանոսն ապրուստի միջոցն է, բայց նաև վտանգավոր վայր, քանի որ ոչ ոք նրանց լողալ չի սովորեցնում։

Պատկերներ

Իմ տպավորությունները

Իմ կարծիքով հետաքրքիր էր ֆիլմը: Շատ գեղեցիկ էր նկարած: Եվ ես այս դիտելուց շատ կցանկանաի հայտնվել այնտեղ կտրվել համացանցից և մեկ օր ապրել իրենց կյանքով: