Uncategorized

15 կյանքի մեջբերումներ Թարգմանություն

15 Железных цитат — Отто Фон Бисмарка

1.Կյանքը սովորացրել է ինձ շատ ներել, բայց ավելի շատ ներողություն փնտրել։

2. Ամեն մարդու մոտ լինում է այնպես որ իր բախտը բերում է, ու երջանկությոնը թռնում է իրենից շատ մոտիկ։ Կարևոր է ժամանակին նկատել այն բռնել ծայրից ու բաց չթողնել։

3. Ազատությունը-դա շքեղություն է, որը ոչ բոլորը կարող են իրենց թույլ տալ։

4. Տգիտությունը-Աստծու պարգև է բայց դրանք չպետք է չարաշահել։

5. Ջենտելմենի հետ ես միշտ կլինեմ կիսով չափ ջենտլմեն- կիսով չափ մեծ խաբեբա։

6. Քաղաքականությունը – հանգամանքներին հարմարավելու արվեստ է, ու պետք է օգտվել ամեն ինչից նույնիսկ նրանից ինչից զզվում ես։ 

7. Ուժեղը միշտ ճիշտ է։

8. Խուսափեք միշտ կառուցել շինարարական ամրոցներ օդում, այս շենքերը ավելի հեշտ են քան մյուսները, բայց ամենադժվար կոտրվողը։

9. Արտահայտություն << Սկզբունքներով համաձայն եմ>>, նշանակում է որ դուք դա թույլ տալու մտադրություն չունեք։ 

10. Եթե ուզում ես հիմարացնել ամբողջ աշխարհը, ասա ճիշտը։

11. Ժամանակի մեծ հարցերը լուծվում են ոչ մեծամասնության ելույթներով ու որոշումներով, այլ երկաթով ու արյունով

12. Յուրաքանչյուր հանձնարարության համար պատասխանատու պետք է լինի մեկ և միայն մեկ մարդ։

13. Նույնիսկ հաղթանակը պատերազմում դա չարիք է, որը պետք է կանխվի ազգերի իմաստությամբ։

14. Վատ օրենքներով ու լավ պաշտոնյանները միանգամայն հնարավոր է կառավարել երկիրը, բայց եթե պաշտոնյանները վատն են նույնիսկ լավագույն օրենքները չեն օգնի։

15. Երբեք մի հավատացեք ռսներին, նույնիսկ ռսները չեն հավատում իրենց։

Leave a comment