Uncategorized

Թարգմանություն Լռություն

Մի անգամ ծեր Լաման հանգստանում էր ծառի ստվերում։ Հավաքվեցին մի քանի հոգի` նրա գաղափարական հակառակորդները, և նրանք սկսեցին բամբասել և նույնիսկ վիրավորել Լամային:Բայց ծերունին շատ հանգիստ լսեց նրանց։

Այս հանգստության պատճառով նրանք ինչ-որ կերպ անհարմար էին զգում։ Անհարմար զգացում է առաջացել՝ վիրավորում են մարդուն, իսկ նա երաժշտության պես լսում է նրանց խոսքերը։ Այստեղ ինչ-որ բան այն չէ:
Նրանցից մեկը դիմել է Լամային.Ինչ է պատահել? Չե՞ս հասկանում, որ քո մասին է խոսքը։

-Ինչպե՞ս: Հասկացեք Բայց հասկանալով է, որ հնարավոր է նման խորը լռություն », – պատասխանեց Լաման: «Դա ձեր ընտրությունն է` որոշել ինձ վիրավորել, թե ոչ: Բայց ընդունել քո հիմարությունը, թե ոչ, սա իմ ազատությունն է։ Ես ուղղակի հրաժարվում եմ նրանցից; նրանք արժանի չեն դրան: Դուք կարող եք դրանք վերցնել ձեզ համար: Ես նրանց չեմ ընդունում։

Եվ նա ավելացրեց.

Միևնույն ժամանակ ես չեմ կարող խանգարել, որ դուք ինձ վիրավորեք։ Սա ձեր ազատությունն է և ձեր իրավունքը։Իսկ հետո, ժպտալով, շարունակեց՝ նայելով լռեցված հակառակորդներին.Դու ինձ չվիրավորեցիր կամ որևէ անհանգստություն չպատճառեցիր: Հակառակ դեպքում այս փայտով վաղուց ինձնից կստանային։

Leave a comment