Uncategorized

Домашнее задание

  1. Лексическая работа: об’ясните, как вы понимаете следующие слова:
    мужество – храбрость
    самопожертвование – жертвовать себя ради чего то
    депрессия – свои эмоции
    действовать в интересах смерти – когда ты устал от жизни и не хочешь жить
  2. Кем были девушки Джонси и Сью — героини рассказа «Последний лист»? 
    художницами
  3. Как удалось Сью преодолеть тяжелую болезнь? 
  4. Что произошло, когда с дерева слетел последний лист? В чем заключался «шедевр» старого художника? – нарисовал шедевр, это был всего один лист, но этот лист спас девочке жизнь
  5. Творческая работа: напишите одно из обращений ( на выбор): к Берману, К Джонси, к Сью. – она хотела, чтобы Джонси верила, что она вылечится, боролась до конца и не думала о смерти․
  6. Составьте предложения со словами: 
    высокий – он самый высокий в классе․
    сильный – он сильнее других․
    средний – я закончил среднюю школу․
    иногда – иногда я устаю от всего и хочу сдаться․
    часто – мне часто грустно․
    великий – он был великим человеком.
    важный – сегодня очень важный день․
    обычно – Я обычно заканчиваю занятия в два часа․


Uncategorized

Իմ աշխարհը

Իմ աշխարհը տարբերվում է իրական աշխարհից։ Ներքուստ ես ամեն ինչ տեսնում եմ իմ ձևով, իմ գույներով մարդիկ ուրիշ են իմ աշխարհում, նրանք բոլորը տարբերվում են իրական կյանքից նրանք լցված չեն չարությամբ, նախանձով և ատելությամբ մեկը մյուսի նկատմամբ։ Ես տեսնում եմ ամեն ինչ վառ գույներով, աշխարհ որտեղ չկան պատերազմներ, որտեղ չկան հիվանդություններ ու բոլորը ապրում են իրենց անհոգ կյանքով։ Իրական կյանքում ամեն ինչ այլ կերպ է մարդիկ անվստահություն են ներշնչում և լցված են չարությամբ մեկը մյուսի նկատմամբ։ Կան պատերազմներ որոնք գալիս են ագահությունից, մարդիկ ցանկանում են ավելի ու ավելի մեծացնել իրենց տարածք չմտածելով դիմացինի մասին։ Այս աշխարհում պակասում է վառ գույներն ու անհոգ կյանքը, մարդիկ միշտ ունենում են ինչ-որ անհանգստություն, որը չկա իմ աշխարհում։ Ցանկանում եմ միշտ ամեն ինչի մեջ լավը գտնեմ որը երբեմն չի ստացվում ինձ մոտ։ Իմ աշխարհը պատված է արվեստով, վառ գույներով, գեղեցկադեմ կառույցներով և ամենակարևորը լավ մարդկանցով։

Uncategorized

Դասարանական աշխատանք

Աշնանային ընթերցումներ

Վահան Տերյան

Աշնան մեղեդին

Աշուն է, անձրև… Ստվերներն անձև
Դողում են դանդաղ… Պաղ, միապաղաղ
Անձրև՜ ու անձրև …
Սիրտըս տանջում Է ինչ-որ անուրախ
Անհանգստություն…
Սպասիր, լսիր, ես չեմ կամենում
Անցած լույսերից, անցած հույզերից
Տառապել կրկին.
Նայիր, ա՜խ, նայիր, ցավում է նորից
Իմ հիվանդ հոգին…
Անձրև է, աշուն… Ինչո՞ւ ես հիշում,
Հեռացած ընկեր, մոռացած ընկեր,
Ինչո՞ւ ես հիշում.
Դու այնտեղ էիր, այն աղմկահեր
Կյանքի մշուշում…
Դու կյա՛նքն ես տեսել, դու կյա՛նքն ես հիշում —
Ոսկե տեսիլնե՜ր, անուրջների լո՜ւյս…
Ես ցուրտ մշուշում.
Իմ հոգու համար չկա արշալույս —
Անձրև՜ է, աշո՜ւն…

1. Առանձնացրո՛ւ ա․ բնության նկարագրությունները, բ․ հերոսի հոգեվիճակը, զգացումները նկարագրող տողերը։ 
Նրա մեջ կար շատ անհանգստություն տխրություն և թախիծ։

2. Առանձնացրո՛ւ և բացատրի՛ր անհասկանալի բառերը։ 

3. Բնութագրի՛ր քնարական հերոսին։ 
Երևում էր, որ հերոսի համար աշնան գալու պես բերում է տխրություն և թախիծ

Իսպաներեն

En casa

1.Completa con las preposiciones del recuadro.
a, de, en, hasta, desde, por
Ana Pérez tiene 9 años. Se levanta todos los días a las ocho de la
mañana y sale de casa a las ocho y media. Va al colegio en autobús.
Está en el colegio de las nueve hasta la una.
Vuelve a casa a comer. Por la tarde tiene clase desde tres hasta cinco.
Los sábados y domingos se levanta más tarde.