Uncategorized

Домашнее задание

Прочитать рассказ “ Слепая лошадь”. Выполнить викторину по рассказу:

  1.  В богатом, торговом славянском городе жил богатый купец. Как его звали?

Винета;
Догони-Ветр;
Уседом;
Вседом.

  1.  Что имел у себя дома богатый купец?

Коровник;
Конюшню;
Свинарник;
Крольчатник.

  1.  Откуда вечером возвращался купец, что ему пришлось ехать через темный лес?

С базара;
От родственников;
Из города;
С дальней поездки.

  1.  С кем ехал купец через лес?

один;
с семьей;
с другом;
с холопом.

  1.  Что произошло с купцом в лесу?

выскочила стая волков;
выскочило шестеро плечистых молодцов со зверскими лицами, в мохнатых шапках, с рогатинами, топорами и ножами в руках;
выскочило два разбойника с ружьями;
попал в капкан.

  1.  Кто помог купцу?

холопы;
солдаты;
бродяги;
любимый конь.

  1.  Несмотря на свою усталость, конь …

плелся шагом;
мчался, как стрела;
летел как ветер;
горел как огонь.

  1.  Когда Уседом въезжал в родимую Винету на своем добром коне…

конь падал от усталости;
из глаз лошади текли слезы;
пена клочьями валилась на землю;
бока лошади тряслись от усталости.

  1.  За спасение купец обещал лошади…

никогда не продавать и не дарить никому своего верного коня, отпускать коню по три меры лучшего овса;
дети будут на ней кататься, жить она будет в лучшей конюшне;
ежедневно до самой смерти выгуливать коня и кормить его лучшим овсом;
до самой смерти быть его другом.

  1.  Что же случилось с лошадью?

ослепла;
убежала;
украли;
продали.

Uncategorized

Տնային աշխատանք

1. Փակագծում տրված գոյականներն ու բայերը համաձայնեցրո՛ւ ընդգծված դերանունների հետ:

Ոչ ոք չիմացավ, թե որտեղի՛ց  հայտնվեց:
Ոչ մեկը չփորձեց հակաճառել, նա այնքա˜ն բարկացած էր:

Բոլոր ճանապարհորդներին մի տեղ են տարել:
Բոլորը հրավիրված են կիրակի օրվա հավաքին:

Կարծես թե ամբողջ քաղաքը հրապարակ
էր լցվում:Ամբողջը դառցան կրակի բաժին:

2. Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված մենք անձնական դերանվան համապատասխան ձևերը:

Մեր քաղաքում հիմա շատ բան է փոխվել:
Երկար ժամանակ նա պատմում էր, թե որտե՛ղ է եղել և ինչե՛ր է տեսել:
Հիմա նա մեզանից հեռու է հազարավոր կիլոմետրերով:
Գրում է, թե ինչպես է ապրում ու մեզ սպասելով է անցկացնում ժամանակը:
Մի  քանի տարի մեր տանը ապրեց:
Տատս մեզանից բողոքում է, բայց առանց մեզ էլ չի դիմանում:

3. Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք անձնական դերանունների համապատասխան ձևերով:

Ո՞վ եկավ:-ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք
Ո՞ւմ  պայուսակը:-իմ, քո, նրա, իրա, մեր, ձեր, նրանց
Մոտենալ ո՞ւմ :-ինձ, քեզ, նրան, իրեն, մեզ, ձեզ, նրանց
Հեռանալ ումի՞ց:-ինձանից, քեզանից, նրանից, իրենից, մեզանից,ձեզանից,նրանցից
Հիանալ ումո՞վ:-ինձնով, քեզանով, նրանով, իրենով, մեզնով, ձեզանով, նրանցով

Uncategorized

Դասարանական աշխատնք

Քննարկում։

Գրավոր աշխատանք

Ի՞նչ եմ կարդում – Այս պահին կարդում եմ անգլերեն գիրք, բայց ավելի շատ հետաքրքրված եմ հայերեն գրքերով: Կարդում եմ տարբեր ժանրերի գրքեր:
ինչո՞ւ եմ կարդում- Քանի որ ինձ հետաքրքրում է իմանալ ավելին տարբեր բաների մասին և ես հաճույք եմ ստանում գիրք կարդալուց:
ե՞րբ եմ կարդում – Երբ ունեմ ցանկություն այդ ժամանակ :
ի՞նչ խորհուրդ կտայի կարդալ և ո՞ւմ – Խորհուրդ կտայի կարդալ <<բռնիր ձեռքս ես վախենում եմ>> գիրքը խորհուրդ կտայի մի ընկերուհուն ելնելով իր հետաքրքրություններից: