Գրականություն 9

Վահան Տերյան ․․․

Դու դեռ չես մեռել իմ հիվանդ սրտում,
Դու դեռ ապրում ես երազի նման.
— Բայց չէ՞ որ միշտ էլ երազ էր միայն
Պայծառ պատկերըդ այս անապատում…

Ես քեզ սիրում եմ, դու դեռ չես մեռել
Ես ամենուրեք քե՛զ եմ որոնում.
Դու, երազների լուսե օրրանում՝
Անո՛ւրջ, որ գուցե բնավ չես եղել…

Քեզ իմ կարոտի կսկիծն է վառել
Երազանքներում իմ նվիրական.
Իմ քույր, իմ դահիճ, իմ սուրբ սիրեկան,
Ես քեզ սիրում եմ, դու դեռ չես մեռել…

Դու դեռ չես մեռել իմ հիվանդ սրտում,
Դու դեռ ապրում ես երազի նման.
Այս բանաստեղծությունը անվերջ սիրո մասին է որտեղ, Տերյանը նկարագրում է իր հոգևիճակը, որ չնայած բաժանումից հետո նրա սրտում իր սրելին դեռ չի մեռել, ու շարունակելու է սիրել նրան։ — Բայց չէ՞ որ միշտ էլ երազ էր միայն
Պայծառ պատկերըդ այս անապատում… այս տողերից հասկացա որ նա սիրո ազդեցության տակ կարծում էր որ այդ աղջիկը և իր հետ անցկացրած ժամանակը ուղղակի երազ էր որը շուտ վերջացավ սակայն միշտ նա կհիշի նրան։

Հայոց լեզու 9

Հարցարան 3 1-21

Պռունկ-բնական հողաբլուր, հողային պատնեշ՝ջրին ուղղություն տալու համար

Մարանը սև էր, փայլուն և ողորկ։

Եղբայրս շատ հոգատար, բարի և աշխատասեր է, բայց նաև շատ ամաչկոտ որոշ դեպքերում։ Նա չի սիրում երբ տանը կամ իր սենյակում թափթված է լինում և ամեն կերպ փորձում է դա շտկել, որոշ ժամանակներում շատ խիստ է և անհասկանալի։

Մեծ եղբայրս՝ Հակոբը, պահում էր արաբական մի ձի, որը ծնվել էր մեր տանը և երբեք չէր տեսել արմավենի, և ոչ էլ նրա սմբակները մխրճվել էին հարավի տաք ավազներում, բայց նրա աչքերի խորության մեջ կար հարավային բնանկարի ամբողջ սարսուռը և նրա վրնջյունի մեջ մենք զգում էինք անհուն անապատների կարոտը։
Ձին, որին Հակոբը Մարան էր կոչում, սև էր, ինչպես սև սաթը՝ փայլուն և ողորկ։

Այո

Փոխաբերական

Արագիլ-ղունղունոց

ա) մեծ «ավագ» — փոքր «կրտսեր»
բ) հարավ-հյուսիս
գ) տաք-սառը
դ) փայլուն-փայլատ

Գրաստ

Արմատ ածանց
Արաբ ական
Արմավ ենի
Խոր ություն
Հարավ ային
Փայլ ուն

սմբակ-անհոդակապ բարդ բառ

Կյանքում-հասարակ գոյական, իրանիշ, ներգոյական հոլով, ի արտաքին հոլովում։
Ընտանիքը-հասարակ գոյական, իրանիշ, ուղղական հոլով, ի արտաքին հոլովում։
Ուսին-հասարակ գոյական, իրանիշ, տրական հոլով, ի արտաքին հոլովում։
Հարսի-հասարակ գոյական, իրանիշ, սեռական հոլով, ի արտաքին հոլովում։
Ժպիտով-հասարակ գոյական, իրանիշ, գործիական հոլով, ի արտաքին հոլովում։
Պարտեզ-հասարակ գոյական, իրանիշ, հայցական հոլով, ի արտաքին հոլովում։

ստացական

Ձին, որին Հակոբը Մարան էր կոչում, սև էր, ինչպես սև սաթը՝ փայլուն և ողորկ։

Ոչ

Կաթոգին

Սեղան

Ուղղական-ընտանիքը
Սեռական-հարսի
Տրական-ուսին
Հայցական-պարտեզ
Բացառական-
Գործիական-ժպիտով
Ներգոյական-կյանքում