Uncategorized

Տնային աշխատանք

Ընտրել նախագծերից մեկը, աշխատել․ 

Հայտնի ֆիլմեր՝ գրքերի սյուժեով 

Աստղերն են մեղավոր

«Աստղերն են մեղավոր» գիրքը ժամանակակից ամերիկյան գրականության ամենաանկեղծ և հուզիչ սիրային պատմություններից է, միևնույն ժամանակ քաջության ու տխրության ողբերգություն է։Գլխավոր հերոսուհին Հեյզել Գրեյս Լանքասթրն է՝ 16-ամյա աղջիկ, որը տառապում է վահանագեղձի քաղցկեղից։ Նա իր մայրիկի խնդրանքով քաղցկեղով հիվանդների աջակցության խմբի անդամ է դառնում։ Եվ հանդիպեց մի տղայի և սիրահարվեց։ Հետագայում նրանք միասին գնացին Ամստերդամ և հանդիպեցին մի հեղինակի։

Ես կարդացել եմ աստղերն են մեղավոր գիրքը և շատ տպավորված եմ։ Կա նաև ֆիլմը որը դիտել եմ և նույնպես շատ տպավորված եմ ։ Նմանությունը գրքի և ֆիլմի շատ էին, կարելի է ասել գիրքը ոչնչով չզիճեց ֆիլմին, սակայն ավելի պատկերավոր դարձնելու և հասկանալու համար ես կնախնտրեյի ֆիլմը։

Տարբերությունը շատ քիչ էր քանի որ գրքի մեջ ամեն ինչ շատ մանրամասն ներկայացված է։

Leave a comment