Uncategorized

Ձմերային ճամբար 2022 Առաջին շաբաթվա ամփոփում.

Նախքան ճամբարը ես որպես ջոկատավար ընտրեցի ընկեր Տաթևին: Շաբաթը սկսեցինք շատ լավ սկզբում աշխատեցինք ներկայացման սցենարի վրա, հետո սեղանի խաղեր խաղացինք օրինակ մաֆիա, լրտես և այլն: Ամենատպավորիչը իմ համար սահադաշտն էր, և սպաս պատրաստելը, իդեպ առաջին անգամվա համար մեզ մոտ շատ համեղ ստացվեց: Ճամբարային այս շաբաթը իմ համար շատ լավ և հետաքրքիր անցավ: Կարծում եմ որ մյուս շաբաթ ավելի հետաքրքիր և ուսուցողական կանցնի:

Ձմեռային ճամբար 2022. երկրորդ շաբաթվա ամփոում

Այս շաբաթ մենք հասցրել ենք ավարտել ներկայացման սցենարը և գնալ Լեռնանիստ որտեղ մենք շատ լավ ժամանակ անցկացրեցինք և վերադարձանք դպրոց : Նաև մենք արել ենք բեմականացման պորձեր և կամաց կամաց սկսել ենք դեկորներ պատրաստել : Կարծում եմ մյուս շաբաթ ևս կունենաք շատ լավ և հետաքրքիր օրեր:

Leave a comment